0
  • No products in the cart.
 

Ostu- ja tagastustingimused

Ostutingimused

Vali välja sobivad tooted, nende kogused ning lisa tooted ostukorvi. Ostukorvis saab tellitavate kaupade kogust muuta ja tooteid eemaldada. Kui oled veendunud, et rohkem tooteid ostukorvi lisada ei soovi, liigu edasi ostu vormistame faasi, milleks vajuta nuppu “Proceed to Checkout”. Täida vajalikud lahtrid oma aadressi ja kontaktandmetega. Peale seda vali transpordi- ja makseviis. Kui kõik on õige, kliki nupul „Place order “. Kui valid pangalingi või krediitkaardi makse, suunatakse koheselt edasi panka maksma. Maksmine käib eurodes. Tasuda saab kas pangalingi või arve alusel. Peale tasumist loetakse ost sooritatuks ja kinnitus koos tarneinfoga saadetakse sisestatud e-posti aadressile. Peale maksekorralduse kinnitamist lahku internetipangast vajutades nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”. Kui valisid makseviisiks „Ülekandega pangakontole“ siis saadetakse Sinu poolt näidatud e-posti aadressile tellimuse kinnitus koos kõigi makse sooritamiseks vajalike rekvisiitidega. Võtame tellimuse töösse juhul kui makse laekub 3 tööpäeva jooksul pärast ostu vormistamist. Ülekande selgitusse palume märkida tellimuse number. Kui makse ei ole tellimuse vormistamisest 3 päeva jooksul meie pangakontole laekunud, käsitleme seda kui soovi ostust loobuda ning tühistame tellimuse. Pärast makse pangakontole laekumist saab klient tooted ühe nädala jooksul.

 

Tagastustingimused

Vastavalt Võlaõigusseaduse §56 on tarbijal õigus sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates päevast, mil kaup on jõudnud tarbijani. Taganemisõiguse kasutamise tähtajast kinnipidamiseks piisab, kui saata teade taganemisõiguse kasutamise kohta ära enne taganemistähtaja lõppu. Kindlasti tuleb säilitada avalduse koopia kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (nt. e-mail), sest lepingust taganemist tõendab tarbija. Kauba peab tarbija müüjale tagastama hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse tegemisest! Tarbija võib tootega tutvumiseks kasutada seda viisil, mis on vajalik toote olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Selleks peaks tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes (VÕS §56 lg 4). Seega, palume tagastada kasutamata, korrektne kaup! Kauba tagastamisega seotud kulud katab tarbija! Toote eest tasutud summa, koos kättetoimetamiskuludega (välja arvatud täiendavad kulud, mis tulenevad kliendi valitud kättetoimetamise viisist, mis erineb meie pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist), tagastame viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil saame teada kliendi otsusest kõnesolevast lepingust taganeda. Teeme nimetatud tagasimaksed, kasutades sama makseviisi, mida kasutati makse tegemiseks, välja arvatud juhul, kui klient on sõnaselgelt andnud nõusoleku teistsuguse makseviisi kasutamiseks; igal juhul ei kaasne kliendile sellise maksete tagastamisega teenustasu ega muud kulu. Jätame endale õiguse keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni oleme lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni on esitatud tõendid, et toode on tagasi saadetud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kauba tagastamiseks tuleb saata avaldus e-mailile info@spoony.ee.